runkeeper

idag har det verkligen blivit bra träning. började dagen med 8 h jobbpass. sen kl 14 kom min vän theres och mötte upp mig på jobbet, och vi började traska. började regna lite, men blev inte mer än några stänk, sen var det över. vi gick o gick o gick. blev en väldigt lång promenad.



sen när jag kom hem så hade jag  fått post. ett brev om att jag hade ett paket att hämta. så innan jag bestämde mig för o duscha, tog jag cykeln och cyklade bort till affären för och hämta paketet.



denna karta vet jag inte riktigt vad som hände med. står att jag började någon helt annanstans, men började där jag avslutade.


så nu har jag tagit en dusch, och krypit ned under en filt i soffan och ska se på greys anatomy. bra avslut efter denna träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0