runkeeper * 2

igår så var det promenad dags igen med Theres efter jobbet. jag var så trött att jag inte trodde jag skulle orka. men när man väl kom ut så var det skönt. men jag var helt slut efteråt.



när vi hade gått 2 km som ni ser så hände något med min app. så den fungerade inte. så egentligen så gick vi lite längre än vad den säger. men ändå. huvudsaken är att vi var ute o rörde på oss.

sen när jag kom hem hamnade jag på soffan, sen en snabb dusch och vi började sen med maten. efter maten gick jag faktiskt och la mig i sängen, där började jag se en film på tvn, men jag somnade som en stock.

sov nästan 12 timmar i natt.. var underbart. efter denna långa sömn gick jag ut och gick igen...



idag blev det en runda runt här i ekholmen. är ett fint område, jag trivs bra här.
imorn har jag tänkt och cykla ut till vidingsjö, och få gå i lite skogsområde. ska bli skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0