3 dagar...

nu är det inte alls många dagar kvar... tills man blir gammal. och då ska vi ha kalas med hela tjocka släkten. ska bli mycket trevligt. :D

så idag har jag stått i köket nästintill hela dagen. lr jag började med och skriva ned vad som skulle bakas, och sen vad som behövdes köpas till allt.

sen åkte jag utåt maxi... jag var där vid 9.20 imorse. och det var redan kaos då. undrar hur allt ser ut nu?? och massor varor var redan slut...

men jag fick tag i allt som jag behövde ialf. så åkte hemåt och började med alla min bakningar.

nu har jag försökt att fixa in bilder som jag tagit på allt mitt bakande... men det fungerar ej =(

när jag loggade in på bloggen stod det att min läsare inte tillät kakor?? vad fan menar dom då??? så jag skulle inte kunna utnyttja allt som bloggen kan.. fattar inget... jag som sett fram emot och lägga upp alla godsaker här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0