6 UNDERBARA månader

har jag haft lite besök här hemma... vi har kollat på tv... blev halv åtta hos mig... helge är en sådan skön kommentator :D
sen blev det bonde söker fru...
sen bläddrade vi lite bland efterlyst och greys anatomy... så har varit en mkt TREVLIG dag och kväll idag...

tackar alla inblandade...


detta skrev jag för exakt 6 månader sedan. ända sen den dagen så har mitt liv varit betydligt lättare och helt fantastiskt. förstår inte att en människa kan göra en annan till en bättre och gladare och lyckligare människa.
men det är faktiskt möjligt. för det har hänt mig.
denna dag för 6 månader sedan så spenderade jag kvällen med min underbara Filip Björk. han kom o hälsade på i min lägenhet, den som jag precis flyttat ifrån. vi satt och mestadels kollade tv, och pratade en hel del förstås. mina förväntningar på den kvällen var att det skulle bli stelt o kännas konstigt att umgås, bara han och jag. då vi annars bara umgåtts tillsammans med gemensamma vänner. men från första stund så flöt allt på väldigt enkelt. vi hade något o prata om hela tiden och hade väldigt mkt gemensamt.
och han var ju helt underbart söt o gullig. när han åkte ifrån mig skrev han, hoppas jag inte sumpat mina chanser på dejten på lördag, det var en onsdag som han kom till mig. det var så gulligt sagt, jag blev nog betuttad redan där =)
sen var d sms hela tiden.. och vi skulle ju ses på en dejt på lördagen, gå ut o bowla var tanken. men jag föreslog att han kunde komma redan på fredagkvällen till mig om han ville. och det gjorde han. så vi satt i soffan hela fredagsnatten och kolla tv o bara snacka. tror inte vi somnade förens 3-4 den natten.
sen på lördagen så hade jag o kompisar pratat om o åka pulka på dagen. så filip skulle hänga med på det. men det blev inte så att några vänner hängde med, så blev bara jag o filip. var mkt trevligt. mysigt. sen åkte vi hem o glodde film, lagade god middag och sen gick vi neråt staden för vår bowlingdejt. självklart så förlorade jag, men jag låg inte helt åt helvete efter ialf :D

sen var d hemåt. myste och bara hade d trevligt.

söndag så skulle jag åka på rally kurs. så vi fick skiljas åt. men dröjde inte länge innan vi träffades igen, utan vi sågs på kvällen =)

så detta var våran första helg tillsammans. och sen dess har vi typ bott ihop. inte varit många nätter ifrån varandra, och har det varit så så är det för att filip sovit på jobbet.

och nu i dagarna så har vi verkligen flyttat ihop. vi har fått vår egna gemensamma lya. det känns så himla underbart.
har varit DE BÄSTA 6 MÅNADERNA i mitt liv!

älskar dig min underbar FILIP BJÖRK!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0