bilder från gamla tider

Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden

Linnea, på studentdagen

Klicka för att stänga bilden

studenten - jag o mina kusiner

Klicka för att stänga bilden

studenten - farmor o pelle

Klicka för att stänga bilden

personalresa

Klicka för att stänga bilden

AG  syster yster emma!

Klicka för att stänga bilden

AG therse o göran

Klicka för att stänga bilden

AG -  på ag hände massor. med mig o emma i farten kan allt hända!

Klicka för att stänga bilden

AG - vi träffade på kenomannen innan vi gick på färjan

image18

theres fyller år

Klicka för att stänga bilden

valborg för lääänge sen

image3

den såkallade familjen som vi var när vi pluggade

image4

så här roligt hade vi när vi jobbade på kåren



detta var en del bilder, som jag nyss hittade på min gamla blogg. synd man inte kunde komma åt den. hade gärna använt den. men men. roligt o se tillbaka på allt gammalt man gjort. den bloggen var mestadels under tiden som jag pluggade.

är det så att ni är intresserade av det livet jag levde då, så har ni den här...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilka fina bilder!

2011-06-09 @ 08:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0