cykel

har nyss varit ute på en liten cykeltur. till affären och tillbaka bara.

var där för att hämta ut ett paket som jag hade beställt =)



vad kan det vara i detta paket??



nyfikna??



detta fanns inuti det röda paketet...

säsong 2 av solsidan!

box 1 och box 2 av tre Kronor =)

dessa köpte jag eftersom jag redan sett klart på skilda världar volym 2, så måste ju ha något annat o titta på nu =)

så om ni fortfarande inte kommit på vad ni ska köpa till mig i födelsedagspresent, bara 4 dagar kvar, så önskar jag mig någon av de resterande boxarna i tre kronor =) för dom kommer jag ju köpa hur som helst sen. så ett bidrag till dom vore ju inte fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0