frukost

sitter just nu ute i solen, på balkongen, med en kopp te och två ostsmörgåsar. helt underbart är det. jätte skönt ute idag med =)
det är bra, då jag ska sitta ute på någon resturang och äta lunch med bästaste Linnea! =)

innan dess tänkte jag försöka mig på o packa upp mina kläder, så himla irriterad man blir varje dag när man ska ha något, i vilken påse ligger byxor? i vilken påse ligger trosor?
så igår och idag så blev ja less o leta så ja hällde ut allt på golvet i vår klädkammare. så nu ligger det kläder över hela golvet istället. tur är ju att man kan stänga dörren och slippa se det. men jag tänkte mig nog på o försöka lägga kläderna på rätt plats. det får bli dagens projekt. innan lunchen.

sen är det jobb ikväll. 15-21. skönt. ända passet på denna vecka. helt underbart. torsdag o fredag har ja inget planerat. borde väl ta tag i lägenheten. försöka plocka ordning i köket tänkte jag. så man kan sitta vid köksbordet där inne. för just nu står alla kartonger med allt möjligt i på bordet. ska försöka o få upp bestik o sånt i lådorna istället för kartongerna. har bara plockat upp några av varje grej i lådan.

ne njuta av solen en stund innan jag tar tag i kläderna! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0