Idag har jag varit på slusscafeet med Kric...

img_7075 (MMS)

Idag har jag varit på slusscafeet med Krican. Hon åt en räkmacka o jag tog en Tacopaj. Riktigt gott. Sen tog vi våra ben o gick hem till mig, där blev d fika. Sen promenad o bada fötterna. Sen hem o åt glass o kollade på skilda världar :)  Sen åkte vi på massage. Var riktigt behövligt ska jag säga.  Ikväll har jag o filip varit nere i Rimforsa, åkte till hans syster, där dom lagom skulle äta, så vi fick mat vi oxå :)  Sen åkte vi till hans mor, sen till hans lägenhet o hämtade massa skräp, som han ska ta med till jobbet imorn och slänga!  O när vi kom till stan så lade vi klart golvet på balkongen, då svärfar hade sågat de bitar som fattades. Så nu är det fint där ute :)  Nu ligger jag i sängen, bredvid älskling som sover som en söt liten bäbis. Ska göra d samma nu, för kl ringer 6.50 imorn då målaren kommer o ska tapetsera klart på kontoret imorn.  Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0