mms

har försökt nu i några dagar o skriva små inlägg, via mms som jag brukar göra. men det fungerar inte. förstår inte varför.

skulle lägga in en bild på en jätte god glass häromdagen. var så att hemglassbilen stor här utanför lägenheten, så vi shoppade lite. blev 3 sorters glassar. classicern sandwich, strut med ahlgrensbilarsmak och vanliga hedliga pinglass med olika smaker.

nästa inlägg som jag försökte och skicka in var att jag var på en liten tur med bilen. åkte mot rejmyre. för vi hade pratat om att vi skulle köpa oss en skänk som vi skulle ha i köket. och vi hade hittat en på blocket som såg väldigt snyggt. så filip sa, åk o hämta den. så det var vad jag gjorde. åkte mot rejmyre. och jag fick med mig skänken hem. vi är jätte nöjda. fick betala 1500 kr för den. nypris på den är 4300 kr. och den här som vi köpte var typ 2-3 veckor gammal. så vi är jätte nöjda. den luktar fortfarande ny, ny inoljat trä.

  

vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0