rörigt

idag blev jag väckt 06.42 av att min telefon ringde. satt länge och höll i telefonen och bara kollade på den. fattade inte alls vad som hände. det var min chef som ringde. han ville höra om jag kunde åka in o jobba, då han fått förhinder pga sjukdom. självklart ställer man upp.

så idag har det varit lite rörigt på jobbet. eftersom han blev sjuk plus att vi har en sjukskriven person som vi var tvugna och hitta ersättare till. så min chefs chef kom in o försökte hjälpa mig. var skönt o få lite stöd och råd hur vi skulle göra.

men allt löste sig. men massor av hjälpa med chefer från andra stationer. tur man har alla runt omkring.


nu är jag ialf hemma. blev många timmar på jobbet. det ger bra pengar nästa månad :D

men nu när jag är hemma så är det tvättdags. skulle ha tvättat idag på förmiddagen, då jag egentligen skulle ha jobbat nu ikväll. skönt med ledig kväll.  men blir lugnt. vi ska äta våfflor ikväll sa vi. mumma. sen blir d nog bara soffan skulle jag tro. och skriva en inköpslista. för imorn kväll skall vi har sandra, emil och liv på middagsbesök. ska bli trevligt.

ne nu ner till tvätten. hörs. puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0