studenten

idag är det min brors studentdag. skall snart iväg och se när dom springer ut.

kommer så väl ihåg min egen student. det var en bra dag. fast jag tyckte nog hellre om balen än själva studenten. det var mkt roligare.

imorn ska vi fira med hela släkten. det är många som skall firas, brors födelsedag, brors studentdag, systers födelsedag, mammas födelsedag, kusins födelsedag och min morbrors födelsedag. är många som fyller år samtidigt.

de som är kvar o fira sen efter imorn är jag, min moster och min andra kusin. sen är alla firade.
och jag ska ha ett stort kalas med massa folk hemma hos oss den 26e, på min födelsedag. så då måste lägenheten vara iordning fixad. =) men nu är det inte mkt kvar, fixade klart med vår klädkammare idag. så nu går det o gå där inne.
ska försöka o fixa en del i helgen, fast att d e mkt jobb o firande o greja. men söndag efter jobb blir d o röja. då har även älskling kommit hem igen, han är i danmark på affärsresa. lyx dom har det =)

ne nu ska jag åka! hej svejs

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0