tanneforssluss

kanske är dags o göra sig iordning. för ska snart ta cykeln och åka bortåt mot min gamla lägenhet. inte till själva lägenheten. men till busshållsplatsen där, för där ska jag träffa min kompis Krican. Vi sa sedan gå vidare mot tanneforsslussar, där vi ska ta oss en god lunch. är så fint där. eftersom det fortfarande inte går o mms blogga så får ja ta bilder och sedan lägga upp dom på datorn.

sen ska vi på massage i eftermiddag. ska bli så skönt. är hur stel som helst. vet inte hur jag ska klara hela sommaren, då dom har uppehåll, eftersom eleverna har sommarlov.
men är väl bara o stå ut. annars får ja vid nödfall ta o gå till en riktig utbildad massör, dock vet ja  ingen här i lkpg som är bra. så är det någon som vet, kom med förslag i så fall. så billigt som möjligt, men fortfarande en duktig.

sen mellan kl 17-18 skall jag sitta i ett telefonmöte. ska bli intressant o se hur det fungerar. det skall vara något möte om våra nya smörgåsar som vi skall få till jobbet. vi skall baka brödet själva och sen får kunden bestämma bland 3-4 olika innehåll som vi då ska lägga i. ska bli intressant.

ne nu ska ja ta en dusch o göra mig iordning. hörs sen...

föresten, idag ska jag åka o hämta ett paket. volym 2 av skilda världar har nu kommit =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0