1 juni

jag o min underbara älskling har i förra veckan tackat ja till en lägenhet som ska bli VÅRAN!!!!

ska bli helt underbart...


idag bor jag o i en lägenhet på 55 kvm... jag älskar verkligen den lägenheten jag har idag... men ska bli helt underbart o flytta till större... och få ett eget tillsammans med den bästa mannen i mitt liv :D



detta är lägenheten som ja bor i idag...



och så här ser vårt kommande kryp in ut :D

allt var fräscht o fint. snygga luckor i köket, fräscha tapeter över allt. en HEL frys o en HEL kyl... ska bli underbart, kunna baka lite o ha i frysen :D
sen finns det både en stor diskmaskin och tvättmaskin i lägenheten. Men tvättmaskinen ska vi använda så lite som möjligt, spara lite pengar, endast användas vid kris situationer. För tvättstugan såg mkt fräsch o fin ut och det var inte så många som delade på den, så tider e nog inget problem.

Sen finns en dröm oxå... jag vill ha två små kissekatter som springer runt där inne :D
vi får väl se sen när sommaren kommer o det är dags att flytta o att vi kommit in oss ordentligt...

jag vill ha 1 juni NU!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: There

Ja! Kissekatter! Jag röstar för den drömmen! :)

2011-03-16 @ 11:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0