firar




med detta, glass jordgubbar coca cola och att sitta på balkongen, firar jag nu att jag äntligen har flyttat. Och då menar jag HELT flyttat. nu har jag bara denna lägenhet och rå om... jag lämnade nämligen som ni kanske såg i ett kortare inlägg att jag lämnat in mina nycklar. så himla underbart. och idag är det ju underbart väder oxå. helt fantastiskt.
synd man inte kunnat njuta av solen dock. men hoppas på bra väder imorn med, för då ska ja ut o sola innan jag ska iväg på lunch med bästaste Linnea.

ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska styra med. är ensam hemma. filip skulle sova kvar på jobbet. så får sova ensam, första gången i denna nya lägenhet. lite scarry, men klarar nog det. tror att jag ska vara uppe lite längre ikväll, se lite tv via datorn o greja. ska försöka sitta ute på balkongen så länge som möjligt med. det är jätte skönt... blåser rätt mkt dock. men det är ju varma vindar så gör inget. fortfarande skönt o sitta här ute..

nu ska ja fortsätta njuta! kramis

Kommentarer
Postat av: Linnea

Om det hade funnits en like-knapp hade jag definitivt tryckt på den!

2011-05-31 @ 18:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0