Idag har det bara varit jobb. 10-20 idag. ...

Idag har det bara varit jobb. 10-20 idag. Men när jag kom hem så fanns det mat på bordet. Så underbart det är o komma hem o bara sätta sig o äta :) Idag bjöds jag på grillat kött och potatissallad. Riktigt gott var det. Mumma! Nu ligger jag inne på rummet i sängen och kollar Eurovision contest, för svt fungerade inte i vardagsrummet. Plus att min älskling ville se klart på speedwayen. O snäll som man är låter jag honom göra det :) fast hade svt fungerat där ute kanske jag inte varit lila snäll. :) Får se om jag orkar se hela melodifestivalen, för det är inte slut förens 00.10 typ, o jag ska vara på jobbet kl 06.00. O d innebär väldigt lite sömn :( men kAn vara värt det! Hörs imorn kanske om jag har något o skriva om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0