kommentarsvar

Maria N (Kisa) om sparco:
Du ska åka med som kartläsare, eller ska du köra själv? :) Vem åker du med i så fall då? :)

jag har tagit licens för att vara kartläsare, hade grundlicensen, men i vintras tog jag även notkursen.
Så 4 juni blir det premiär tror jag =) Redan nervös.
Jag åker med en kompis som heter Pierre, kör för vömk, den klubb även jag är med i nu. gick ur ydre, kände inte att jag hade så mkt och göra i den klubben längre.

Åsa om Sitter i biltvätten och mumsar på två nya ...:
Gottegris!!! :)

japp. Man måste få unna sig något gott någon gång =) och jag kan lova att denna choklad var underbart god. Filip sa till och med att den med cheesecake smakade som glassen cornetto jordgubb, och den är ju jätte god, och jag saknar den i glassboxen.
men den med maräng var inte någon större sensation, men helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0