min lägenhet

nu har min nuvarande lägenhet kommit upp på stångåstadens hemsida. Och det verkar som den är rätt eftertraktad. 26 som är intresserade. förstår jag inte, då folk bara får bo i den i ca 6 -7 månader innan dom måste evakueras inför en totalrenovering. Men är ju tur för stångåstaden att folk vill bo "tillfälligt" lr står ut med o bo i en barack sålänge.

skulle här lagt upp en bild från stångåstadens hemsida. men det fungerar inte. något som e knas.



här har du ialf planritningen på lägenheten.

när jag var inne på stångåstadens hemsida och kollade såg jag även att det är två till som ska flytta från denna trappuppgång. bland annat min granne här bredvid, ludvig, som är min tjejkompis killes halvbror. sen ska dom som bor under oss oxå flytta, med den stora schäfer hunden som bara skäller.
antagligen flyttar folk för o slippa på o bo i baracker under renoveringen. för vad jag förstod blir d barack i 2 månader. kul kan jag nog inte påstå att det skulle vara.


idag kom målaren hit, som skall tapetsera i ett rum i nya lägenheten oxå. så nu är tapeter valt. blev en enkel enfärgad bara. nu är det bara 17 dagar kvar innan vi får nycklarna, 19 dagar innan vi bor där :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0