norsholm

idag är det jobbdags igen... dock idag är jag på min förra station. ska bli kul o komma o träffa stammisar igen =)

fast rätt många stammisar har varit inne i ryd oxå. dom undrar nog en del, för dom kollar konstigt o säger inget. dom tycker nog att jag är på fel plats. men några har faktiskt frågat vad jag gör i ryd. då har ja sagt att ja lämnat lantisarna =)

tråkiga är väl att man inte får träffa gamla kollegor. för jag jobbar där idag för att dom ska åka till Torpa och åka folkrace.. men hinner träffa dom en stund, då dom ska ses kl 8 då jag börjar.

men det ska nog gå jätte bra o jobba där... se om det har förändras något.


min gamla kollega Malin som inte tycker om 60 % strårom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0