ont i varje muskel

samma som igår... kunde inte somna om när älskling åkt o jobbat. så var gör man... låg i sängen till 6 ialf, sen började jag o plocka o fylla bilen igen. började med alla våra kläder o väskor o annat.  blev hela bilen full med bara sopsäckar med kläder o täcken o kuddar o sånt...

sen har ja faktiskt hunnit plocka upp en hel del i lägenheten idag... har under dagen kört två maskiner med disk. så allt som nu står i skåpen är nydiskat o fräscht. =)

får se om d hinns med någon mer diskmaskin idag... hoppas det.

eftersom jag har hunnit plocka upp mkt i köket idag, så skruva jag ihop bordet mitt och ställde in, så nu kan man sitta där och fika, så som jag gjorde i förra inlägget =)
mysigt när man ser att det blir lite beboligt ut ialf =)

Men nu sitter jag hemma i gamla lägenheten, väntar på pappa, han ska hjälpa mig o skruva ner tvbänken. den delen som sitter på väggen.
och bilen är full där nere, så när vi är klara med det är det dags o åka med nästa lass till nya lyan... pappa hänger nog med o tittar en sväng oxå. och när mor slutade jobba skulle nog även hon komma en kortis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0