promenad

dagen har mkt o erbjuda.
nu på förmiddagen ska jag fortsätta rensa garderoberna. har två skåp kvar. packade nyss ihop alla mina spel i en kartong. iof är det inte så många. men några yatzy, alfapet, ordyatzy, något pussel o lite sånt. spel är alltid kul. det spel som jag o min tjejkompis krican ofta brukade spela var kasta gris. =)

    


sen klockan 12- 12.30 kommer det en som skall kolla på min lägenhet. än så länge så är det två stycken som verkar fått erbjudandet om lägenheten, så har två visningar. men dom får ha överseende för alla kartonger och sånt. är ju mitt uppe i flytt kaoset liksom.

                                    lägenheten som skall visas

sen klockan 1 skall jag på promenad med min kompis sandra o dottern hennes. ska bli trevligt.

klockan 15.30 ska jag på massage, ska bli jätte skönt faktiskt.




ikväll sen ska jag till norrköping. älskling o hans vänner ska ut på speedway ikväll. så jag ska hänga med. ska bli intressant, aldrig varit på det. får väl se vad jag tycker om det. men det som e viktigast är att jag får vara med älskling o alla kompisar. Då spelar det ingen roll vad vi gör, bara vi får vara med varandra.!




ne nu måste jag nog sätta fart med det jag ska... mitt i allt det här så ska jag fixa matlådor oxå. hur ska det gå. men på något sett går d väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0