städning

idag har jag efter jobbtid städat älsklingens bil... så himla mkt grus o smuts det var i den saken... damsugaren blev nog full på jobbet =)
men nu är den betydligt mkt finare ialf... sen  blev det en sväng genom tvätt"maskinen" oxå... så nu är den "renare" både inuti och utvändigt.. får väl se hur länge det håller...

imorn är det min bils tur att få sig en omgång... men den behövs bara köras i maskinen, och kanske torka av instrumentpanelen, jag drar inte med mig lika mkt grus in som Filip gör =)



idag är det 5 månader sedan min älskling kom hem till mig, och STANNADE!! wow vad tiden gått fort, känns som det var igår han kom =) samtidigt som vi har hunnit med väldigt mkt under dessa 5 månader... Kom på igår då att när vi flyttar in i nya lägenheten så har vi ½ års dag =) mysigt =)

För dig min Filip Björk så gör jag allt! du är min andra hälft och den kommer jag att hålla hårt i... än så länge har vi väl inte haft några motgångar, men jag tänker kämpa för varje minut jag kan få med dig!
ÄLSKAR DIG! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0