utforskning

fick ett ryck, pga det fina vädret, att jag skulle gå ut o gå en sväng. och då tänkte jag att jag går lite runt omkring här där vi bor, för o se vart vi har hamnat. och jag kan säga att jag är kär i detta område. så himla mysigt. bor i stan, men 5 min ner till vatten o MASSOR grönområden.

tänkte inte skriva så jätte mkt mer, lägger ut några av alla bilder istället, blev 105 st sådana :D

 inte ens 2 min från lyan

 boulebana, får ta hit farmor så får hon lära mig =)







 mysig plats o sitta på o känna doften av syrenbuskarna

 badplatsen





 underbart fint va?

 ville visa filip att jag tycker om honom!

 fötterna fick känna på vattnet.. burrr

 hitta en stig längs med vattnet

 sen hittade jag till ekholmen centrum

 

 hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0