visning

idag har jag haft den där visningen av lägenheten som inte blev av igår.

och denna kille verkade vilja ha lägenheten, han skulle kolla på två till idag, den under mig o sen en som är renoverad i huset bredvid.

men en sak som verkade bra var att om han skulle ha denna lägenhet ville han antagligen ha min soffa. den passade bra här sa han. =)

får väl se helt enkelt. det är väl klart nästa vecka antar jag, på onsdag tror jag senast.


vad ska ja nu hitta på fram tills ja börjar jobba? har packar några till kartonger idag. inte alls mkt kvar nu i lägenheten. men nästa helg blir d totalröj kan jag lova. då MÅSTE allt bli klart!


en dusch, lunch och sen ett avsnitt av GLEE kanske!?

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0