visning

skulle ju ha visning kl 12-12.30. Hon ringde vid 10 tiden o frågade om hon kunde komma direkt istället. och det blev ju mkt bättre för min del.
hon verkade intresserad av lägenheten. Hon skulle även kolla på lägenheten här bredvid, då den oxå är för uthyrning. han skulle tydligen flytta till större med någon kompis!

så nu har jag hunnit med o rensa en hel del. garderoberna i sovrummet är rensade och toma på sånt som jag inte behöver ha nu. sen har ja kolla igenom skåpen i hallen, även där är det rensat och nerpackat sånt som jag inte har användning av nu ändå, bara toapapper och städutrustning kvar där inne nu.

har även rensat på alla badrumsgrejer, parfymer, krämer m.m. så det ligger nu i en kartong, sparat det som ja verkligen måste ha bara. några värktabeletter o parfym. räcker för min del.

så nu är det väl egentligen bara lite smått kvar i lägenheten.. försöka bli av med det idag tänkte jag, så man kan börja på vinden, för där har ja en hel del saker, men det mesta är nedpackat o kartonger, så inte så mkt o packa. mer att ta reda på om vi ska ha det kvar lr inte.

ne nu blir d o laga lite mat. får bli pytt i panna o ägg idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0