Dagen

I natt fick vi sova. Affe låg tyst o lugn hela natten i sin klätterställning, nästan så man blev orolog för att han var så lugn istället.

Men sen på morgonen blev han tokig o skulle verkligen upp på mitt vitrinskåp, o har man bestämt sig för något så blir d så, så där uppe satt han sen.

Ikväll har Affe o Filip legat i soffan o myst medans jag varit på massage och buggträning. Så Affe börjar nog känna sig hemma mer o mer.

Ikväll när jag skulle ställa mig i duschen så hoppade Affe före mig ner i badkaret, jag satte igång lite vatten för o se hur han reagerade. Han blev bara nyfiken o sen brydde han sig inte mkt mer. Men hoppa ur sen så jag fick duscha i fred.

Nu ligger vi i sängen, dock inte Affe, han är nog på sin plats på kontoret i sin ställning.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0