leksak

idag när jag kom hem från jobbet så hade jag fått post. var ett paket som jag hade och hämta.

när jag sen hade åkt och hämtat paketet och kom hem så var Affe på paketet direkt. och det var ju bra eftersom paketet var till honom.



sen hjälptes vi åt att öppna!







sen började jag att packa upp grejerna. o överst låg ena huset till klätterställningen. ställde den bredvid mig. och snabb som affe är så såg d ut så här:







visst är han söt!?

sen lyfte jag upp honom på den högsta punkten när jag var klar med ihopsättningen.



och då började han o utforska den.





nu får vi se om han kommer använda denna något. tror den egentligen är till mindre katter. men men. värt ett försök.




Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul att han tycker om sina leksaker! Måste dessutom säga att bilderna du tog i fredags var jättefina!

2011-11-09 @ 16:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0