kommentarsvar - Diet

Linnea om Tag sen:
Kan du inte berätta hur det ått med dieten? Det är väl fjärde dagen idag, märker du någon skillnad i hur du nu mår och hur mår kroppen med så lågt kaloriintag? Kram


Linnea: jag har faktiskt inte börjat helt och hållet, men har minskat måltiderna och äter en vanlig måltid om dagen och under dagarna äter jag endast en sådan där cambridge bar.
Varför jag inte har börjat är för att nu i helgen ska vi ner till tranås på spa, och d innebär finare middag, så ville inte sitta o titta på när de andra äter gott, så ska ta o börja till nästa vecka.
jag har dock inte kollat vad vågen säger denna vecka. ska kolla imorn. något borde hänt då jag äter betydligt mindre portioner nu än vad jag gjorde förr.

så vi får se hur allt går.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tycker du resonerar väldigt klokt! Så njut nu av helgen! Och lycka till med den kommande veckan. Jag tror definitivt att vågen kommer att tala om du ställer dig på den:)

2011-10-14 @ 09:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0