buggelibugg

ikväll fick vi alla tillbaka suget efter dansen igen.
för det var inte direkt på topp efter förra veckan kan jag säga. då fick vi bara stå o trampa på stället. visst d är ju en bra träning det med, men kanske inte i 1,5 h, när man går steg 4 i bugg!? lr??

men idag fick vi dansa. kvällens tema var dansanpassning efter musiken. var det en glad låt, sorgsen m.m.

först fick vi träna lite. sen fick alla ett uttryck som vi skulle visa upp för de andra, och de skulle gissa vad det symboliserade typ. svårt o förklara. men kul var det ialf.
så denna gång kan vi säga att man blev VÄLDIGT varm. som min danspartner Pärla skrev på facebook :



så nu är det dags o hoppa in i duschen, sen ska jag nog lägga mig i sängen o se på någon astrid Lindgren film kanske. hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0