kommentarsvar

xx om Lagar mat till mina bästa ikväll. Blir pot...:
Det ser ut om att odjur i pannan. Ser ut som det har ben.
Och gör du potatisgratäng i kastrull?

Denna kommentar fick jag av någon, som inte vågar säga vem den är!?
Odjur i pannan?? det är en fläskfilé, eller som min sambo sa, en tjurballe =)

och till att göra potatisgratäng i kastrull, jo det gör jag. börjar med o koka grädde potatis och purjolök och alla kryddor jag vill ha, detta gör att den inte alls tar lika lång tid att laga plus att formen inte alls blir lika svår och diska sen. koka 20 min och sen in i ugnen i 10 min för o få osten smällt o färg.

denna middag blev jätte god, men skulle haft i mer grädde så det hade blivit mer såsigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0