kommentarsvar - pussel


Linnea om Har under ett antal v försökt bygga pussel...:
Oh vad mysigt med pussel, tur att ni har bordet i vardagsrummet så du slipper plocka undan det! hjälper Filip till eller är det du som är mäster-byggaren?

Linnea
om Har under ett antal v försökt bygga pussel...:
Jag blev sugen, spänderade hela gårdagskvällen med att bygga pussel!

ja linnea, d är jätte skönt att vi har bordet i vardagsrummet, men det ligger ibland ivägen tyvärr. men nu börjar jag se att det kan bli klart någon gång.
Vad byggde du för pussel då?

Nej, filip hjälper inte till. det är min egna hobby =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, pussel kan ju bli rätt stora o vara lite i vägen. Vi har placerat vårt på barbordet. Motivet vårt är inte helt oväntat en gammal världskarta( plus lite annat smått och gott) på 1500 bitar. Vi kom då inte långt igår, så det blir nog ett pågående projekt med att färdigställa det... Här är det snarare Otto som är pusselbyggaren, han lägger 5 bitar medels jag är nöjd om jag lyckas placera 1 under samma tid.Men mysigt är det, framför allt med en kopp te til:) lycka till med ditt!

2011-09-14 @ 16:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0