tvätt

nyss gått upp, på min sovmorgondag. men vad gör man inte när man måste tvätta. när tvättkorgen är så himla full så d inte går i något mer.



det där stämmer in på allt idag. full tvättmaskin och en trött linda!

men jag vaknade inte av klockan idag. utan jag vaknade av att någon satte en nyckel, i våran ytterdörr. och jag visste ju att älsklingen var på jobbet så han kunde det ju inte vara. men personen kom nog på att den satte nyckeln i fel dörr för den tog ut den direkt.



men det var obehagligt o vakna till. speciellt när jag skulle gå ut en stund senare. tänk om någon hade stått utanför och väntat på mig :(

men så var ju inte fallet denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0