Ulrika Marken

ikväll har vi varit i ulrika. där var det marknad. gjorde visst av med en del pengar =)



denna fanns bland annat till salu. men den fick stå kvar =)



köpte mig 13 par strumpor. köpte 14 par på skänninge marken, o efter det så bestämde jag mig att jag skulle slänga alla gamla o köpa ett gäng till nya. så nu är det gjort. CHECK!



köpte ett helt gäng med pepparkaksformar oxå. så nu ska det bakas. kakor och pepparkakor. någon som vill baka med mig så säg till =)



blev visst 5 par trosor oxå. underbart sköna trosor.



en liten slev blev det oxå!

vi räknade med att vi gjorde av med 700-800 kr typ. utöver det som jag lagt upp här så köpte filip prinskorv, isterband och strumpor. sen köpte vi kvällsmat.

och sen har jag köpt den första julklappen, en perfekt present till min vän erika krican karlsson.

nu blir d sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0