kommentarsvar - lchf frukost

Linnea om Lchf frukost:
Ser jättegott ut. En fråga bara, vad har du för youghurt i? Tänker att vanlig innehåller mycket socker... Nyfiken, så att jag själv kan testa:)

Jag vet att jag redan svarat personligen till linnea, men det kanske finns någon annan därute som vill veta.

det som är i receptet är Turkiskyoghurt. Första gången jag gjorde denna gjorde jag med hallon, blev lite beskt, antar pga osötheten i yoghurten, men man vänjer sig väl när sockerbehovet har försvunnit.
Andra smoothien jag gjorde så hade jag i björnbär, det gav ingen smak alls, väldigt smaklöst. så nästa gång med björnbär blir det nog någon annan frukt oxå i.
Tredje gången jag gjorde denna smoothie så hade jag i en blandning me jordgubbar och banan, finns i frysdisken på ica. är en påse som heter Smoothie, den är portionspackad lagom till en smoothie. Denna var mkt mkt god. mums. Köpte häromdagen en med Annans o mango i samma fabrikat, så denna blir d o testa någon dag. Men jordgubb och banan är den som går hem bäst än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0