Stenhård som ett klot

Imorse när jag skulle gå upp så kände jag att det drog till i magen. Bebis lade sig på ena sidan av magen o putade ut m någon kroppsdel så det blev stenhårt o runt som en boll/klot. Medans andra sidan var mjuk o "tom"... En häftig känsla. Första gången jag verkligen känner att den gör något där inne :) vårt lilla troll. 



Idag har jag varit i huset o arbetat. Har slipat finhallen, trappen o övre hall o sovrumsväggar som pappa har spacklat. Kände mig som ett stort dammoln till slut :) men det är på samma gång roligt, att man gör något själv :) blir nog roligare o bo där o känna att dtta har vi gjort :) 


Längtar verkligen tills renoveringen är klar, så vi kan flytta in o börja njuta av o vara husägare o njuta av tiden som är kvar m bebis i magen. <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0