Vila i frid Alfons Toemas

Idag hände det som inte får hända..... 
Filip ringer mig o säger de hemskaste orden här i välden, "Affe är död"....

Det får inte vara sant, vad är det han säger, NEJ... 
Affe har av någon anledning varit ute vid "stora" vägen, där vi aldrig sett att han varit innan. Så man frågar sig, VARFÖR? 

Jag är glad att grannarna var snälla o tog hand om honom och sen hörde av sig till oss. Både F o jag åkte hem, jag hade bra kollegor som ställde upp o ersatte mig. 

Vår finaste kisse, hur ska vi klara livet utan dig? Du var vårt ALLT,,, har gjort vas som för dig, du har oftast fått som du velat och du har varit den mest bortskämda katten jag haft. Du var så mkt mer än en katt. 
Nu hoppas jag du är hos oss varje dag, även fast vi inte ser dig. Hoppas du ser oss. All kärlek till dig. 

Ikväll fick du en trygg viloplats. I vårt nya hus, under ett fint äppelträd. Så du fick följa med oss, även fast inte fysiskt så finns du där nära. 

SOV GOTT ALFONS "AFFE" TOEMAS! Puss från mig o Filip <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0