sol o värme

i detta inlägg hade ja tänkt o lägga upp bilder från helgen. men det kan ja dock inte, för hittar inte min sladd till kameran... har ingen aning om vart jag lagt den...men nu mitt i allt skrivande om denna sladd så slår det mig, den kanske ligger i lådan bredvid tvn. gick o kolla och där låg den... så återkommer med ett till inlägg sen med bilder.

men nu ska ja berätta om denna dag...

vaknade bredvid min älskling. var så sjukt skönt. har saknat honom något extremet den här helgen. Åkte ner till honom på söndagseftermiddagen när ja kommit hem från etuna.
på söndagen gjorde vi inte mkt. fixade lite. åkte ut o lämna en folkracebil där han har sina bilar stående. och därute hade han även husvagen stående, som han köpte för någon vecka sedan.
den var väl helt okej... men ja ska nog fixa ordning lite med nya tyger till madrasserna o kanske nya rullgardiner. få lite fräsha färger. för tyget på madrasserna är i dagsläget orangea... ingen höjdar färg. så får se vad man kan hitta på...

sen åkte vi hem o bara myste. har saknat älskling så förbannat mkt. så var underbart o få vara hos honom...

idag har jag åkt med en sväng i lastbilen till lkpg. höll honom lite sällskap. men bara första vändan, sen åkte ja hem och handlade mat i berga centrum. sedan hem o lagade mat, blev sill o potatis till sen "lunch". sen gav ja mig ut på gräset på vår baksida. låg där o läste nästan slut på min bok... så blir o köpa bok tre i serien "twilight".

nu ikväll lagade ja lite mat igen. blev wook idag... och sen åt ja vattenmelon till efterrätt... känner mig duktig som ätit mat så pass många gånger idag =) stolt över mig sj =)

nu ska ja ta d lugnt... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0