kommentarsvar - runkeeper

Stefan Nilsson ([email protected]) om runkeeper:
Inte sugen på att vara med i vår Runkeeper-tävling? :)


Denna kommentar fick jag igår på min blogg. wow. en tävling. kan väl vara intressant. så jag har nu letat upp lite mer info om just tävlingen.
Så för att få vara med i tävlingen så ska jag här berätta om tävlingen för er alla för att få vara med.

vad man gör är att man laddar ner appen i mobilen och sen är det bara o motionera. man berättar för den här killen stefan vilket användarnamn man har på runkeeper, sen så har han koll på alla träningstillfällen. sen varje månad gör han en sammanställning av alla som deltar. ska bli kul o ha detta som en liten sporre. nu kanske man fortsätter med den här motionen som jag har börjat med.

denna länk kan du själv läsa om tävlingen lite mer ingående.

lycka till alla som deltar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0